Sjuk...

Röv också!!! Jag är sjuk... Känner mig helt sänkt. Kan bara andas med ena borren. Har lite feber med. Jääättekul.... Kikade på smhi`s hemsida, enligt dem ska det bli regn hela helgen. Skönt i så fall... Ska jag ligga inne med nästäppa och feber så hoppas jag att det blir lite svalare. Det blev det efter dagens andra omgång av åska och blixtar. Så nu är det riktigt "kallt" ute.

Har gjort tzatziki med MYCKET vitlök. Gott som fan... bra med garlic när man är sjuk.

Shit nu rinner det i den borren som jag inte kan snora upp med...

Det är väl bara att gå och lägga sig och sova bort sjukdomen och resten av semestern... *SUCK!!!* Hoppas att detta inte håller i sig så länge så man kan få njuta av nästa veckas ledighet med... tvivlar på det.

O inte har poolen kommit heller!!! Jävla ÖoB! Stryk ska de ha!! 7-8 dagar my ass... Ska vi fan ha den billigare...   >=(

Snor och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0