Rutten Memis

Memis har hittat en sån där plastboll med pingla i.. Nu kutar hon över hela övervåningen med den. Det låter... Men hon är ju gullig så det gör ju inget  =)
Sitter här och funderar på hur man ska renovera rummen här uppe. Har ju lite idéer. Men den stora frågan är ju: Blir det verkligen snyggt? Alltså jag anser själv att jag har ett estetiskt sinne, men när det gäller inredning så är jag helt clueless! What to do, what to do? Bäst jag tar en godis, så jag tänker bättre  =D

Funderar på att ringa mor och syster och fråga om de vill hitta på nåt.. Bio kanske? Ja ikväll alltså... Ska väl äta lite lunch snart iaf.. Hmm måste köpa diskmaskinstabletter... Maskinen är full med skitig disk, plus att det står på bänken också. Skulle vara skönt att få bort det.

Ha ha ha ha min blogg måste vara den mest intressanta i hela Sverige!!! Vem bryr sig om diskmaskinstabletter??

Nu ska jag möbelera om lite här på övervåningen. Sen ringa min mor. Jag kan ju ploppa in här och skriva vilken sorts diskmaskinstabletter det blev sen. För det vill ni väl veta??!  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0