Palla vara duktig...

Näe, jag har ingen lust (fortfarande) att vara duktig. Jag har lust att äta choklad och dricka cola och åka till gonzal och äta Mc Feast. Jag tror jag hamnat i en svacka, märks det eller?  =) Snart kommer jag ta mig i kragen och bli vettig igen. Jag lovar! Jag vill det, men inte just nu...  =D

Åh nu fick jag mess!! Måste kolla...

Det var H som sms:ade. En arbetskamrat till mig. Hon är i USA med sin karl. I måndags när jag kommer till jobbet så får jag reda på att H och hennes karl har gift sig!! Vid Grand Canyon. Det var fan i mig på tiden! Vi har tjatat på henne i flera år. De har varit förlovade i typ 100 år ju. Så i fredags (8/8-08) så blev de man och hustru. Jag är jätteglad för deras skull  =) Så jag messade henne i fredags och mobbade och grattade dem  ;) Först nu får man svar. Ja, det är ju en stor atlant..

Har varit på animalen idag efter jobbet. Memis fick sin andra spruta med vaccin. Så nu är hon grundvaccinerad. Om ett år ska vi tillbaka. Boen och Chevy ska nog dit i höst tror jag. Tur att man får en påminnelse..  =)

Nu ska jag göra annat.

Piss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0