Ont i huvudet =(

Det gör ont i kindbenen och i tinningarna upp i huvudet, inget kul alls.. Ska fixa mat snart. Vi ska äta pastasallad idag. Men jag är sugen på Max nuggetsmål med chilisås mmmmmmmmmmmmm... Jag skulle lätt kunna övertala Skrot att åka till Max. Han skulle hänga på. Men jag vill ju vara duktig, vill fortsätta gå ned i vikt. Men nu har jag ju ont i huvudet och känner mig heldöd av dagens jobb... då vill jag ha skräpmat... Ska jag? Ja, nej, ja, nej, ja, nej.... Vill, men bör inte *suck*

Nu skulle jag vilja ha en skål med godis och ligga i sängen och kika på tv. Med svala, gosiga kuddar och en karl och massa katter som är myso. Det är dumt att man inte kan trolla.

Om ni tycker det verkar som om jag inte vill vara nyttig idag så är det korrekt. Ingen lust alls. Det är svårt att vara duktig när man har mens tycker jag. Då är jag alltid sugen på massa skrutt.

Shit vad jag är död... Vem kom på att man måste jobba? Det var väl ett dumt påhitt..

Jag drar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0