Köttbullar och spaghetti

Ja det är vad jag äter nu i skrivande stund, mums! Skroten vill inte ha sa han.. Jag tvingade honom att äta ändå  =D

Jaha jobba i morgon då.. Man har ju aldrig lust, men får gå ändå. Har varit ledig idag. Jag har skrubbat ur ugnen och dammsugit uppe och nere. Så har jag städat toan uppe och nere. Pappa har varit här och klippt vår gräsmatta + trimmat. Han har även rensat ogräd mellan plattorna. Visst har jag en snäll pappa?!

Shit vad varmt det är här inne.. Ska nog hoppa in i duschen. Man blev ju inte lite svettig när man höll på med trädgårdsarbete, puh! O snoret rinner... vad är detta? Mysiga jag..

Ja det var gott med mat. Nu blev jag trött... zzzzzzzzzz... Duscha, lägga sig i soffan, glo på tv, äta lite choklad = perfekt!

Plocka undan lite disk från maten först.. Aja men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0