Jobb i helgen

Jupp ledig idag inför ännu en skojig jobbhelg  =/ Men inte har man legat på latsidan för det. Jag har torkat av alla skåpsluckor i köket + kyl, frys, fläkt och micro. Håller även på att tvätta. Hunnit vika undan två tvättar hitills. Så har jag hängt upp nya gardiner i datarummet. Vi ska ju iofs snart flytta ned datagrejerna i det nya datarummet. Efter det ska vi ju börja här inne (i det befintliga datarummet) och göra det till ett sovrum. Så egentligen så är det onödigt att hänga upp dessa gardiner. Eftersom vi snart ska börja renovera här inne. Men men.. det får vara fint ett litet tag  =)

Fick nyligen reda på att en arbetskollega väntar barn. Kul!! Det blir hennes tredje, men hennes karls första. Så hon ska ha bebis i januari nån gång. En annan blir ju avis såklart, men samtidigt är man ju jätteglad för deras skull  =)

Skroten skulle nog sluta lite tidigare idag. Men jag har ingen aning om när. Han skulle hämta vår pool från ÖoB, som by the way har stått hos dem ett bra tag utan att de har ringt, DÅLIGT!!! Sen skulle han förbi trähandeln och köpa nya lister, eftersom vi råkade såga lite fel på en eller två stycken  =D

Kissarna kommer mer och mer överens, jätteskönt! Iaf Boen och Memis. Chevy är fortfarande lite småtjurig. Men det går väl över snart hoppas jag. Jag vill ju inte släppa ut Memis förrän alla kissarna är ok med varandra. Är orolig att de ska jaga iväg Memis annars. Hon är ju fortfarande liten bebis så hon kan vara inne ett tag till.

Skroten och jag ska eventuellt till några kompisar och hälsa på senare. Så jag har bakat en kladdkaka. Hoppas det blir nåt, för när jag pratade med en av dem förut så lät det inte som om de hade tid. Ja ja finns ju fler dagar  =) Om det blir att vi stannar hemma så kan vi ju alltid fortsätta med datarummet. Slipa lite och kanske spackla en gång till. Annars är det ju dags att sätta upp de fina tapeterna. Sen är det bara listerna kvar. Just det vi ska bygga ett eget databord också. Kommer bli så fint så!!

Kan ingen komma hit med en stor påse godis?? Pretty please?

Shit vad trött jag blev... Ska man ta sig en lur kanske.. med en liten kattbebis?  =) Hon brukar inte banga när det är sovdags.

Ha det bra alla stjärtar och rumpor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0