Booring...

Ja jag bloggar väl lite till då... Har inte så mycket för mig. Jag avbokade middagen med min lillasyster. Kändes som sagt att det blev lite väl mycket åka fram och tillbaka.
Jag åkte till Jet och tankade och drog en vända till affären förut. Handlade det gamla vanliga ni vet, mjölk och pålägg m.m. Fast jag lyxade till det denna gång och köpte lite godis  =) Det var gott de fem första bitarna sen tröttnade jag. Så nu står godiset på bordet och bara ruttnar... Varför köper man mer än vad man tänker äta? Aslarvigt...

Det bara regnar och regnar... Förra året i augusti var det tokfint väder. Har jag för mig iaf. Jag hade semester typ hela augusti förra året. Ja så kan det va.

Kan inte Skroten komma hem??! Tråkigt att vara ensam. Han är i Norberg hos en polare som fyller år. Eller ja, han fyller väl inte förrän den 12:e, tror jag.. En annan får sitta här och uggla. Det finns inte ett jävla skit att glo på på tv:n heller!! Vilken tur att man betalar extra för massa kanaler som bara visar samma filmer i 100 år...

Jaha får se när ens "svåger" ringer då.. Senast elva sa han. Ja ja det märks.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0